تنهای تنها

تنها بودن یه کابوس شوم عزیزم...کار دل نباشی تموم عزیزم

تنهای تنها

تنها بودن یه کابوس شوم عزیزم...کار دل نباشی تموم عزیزم

عاشق نیستم

من یه آدم تنهام که کسی رو واسه خودش نداره تا بتونه عاشقش باشه.حس می کنم تنهام...تنهای تنها...فقط خدا رو دارم همین

 یادمون باشه هیچ کس رو امیدوار نکیم بعد یکدفعه رهاش کنیم چون خرد میشه میشکنه و آهسته

می میره...این اتفاق برای من افتاد

اگر دنیای ما دنیای سنگ است              بدان سنگینی سنگ هم قشنگ است

اگر دنیای ما دنیای درد است                 بدان عاشق شدن از بهر رنج است

اگر عاشق شدن پس یک گناه است       دل عاشق شکستن صد گناه است 

 

love is feel good

نظرات 6 + ارسال نظر
موج سه‌شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 08:43 ق.ظ http://dolaat.blogsky.com

سسسسسلام

سسلام

سلام

تبرییییک

تبرییک

تبریک

به خاطر وب زیباتون که از همه چیز می گین
.
.
عشق همه چیز است
عشق به نور می ماند
و عاشق به گیاه
نور است که گیاه را می پروراند
و پرفایده اش می سازد
به خاطر نور است که درخت بالا می رود
و رشد می کند
و نور است که
رخسار درخت را زرد و نحیف می سازد
بار از درخت می ریزاند
برگ هایش را دانه دانه بر خاک می کشد
و او را عریان می سازد
و رهایش می کند
رها

عشق همانگونه که تاج بر سر می گذارد
به صلیب می کشد


خوشحال میشم که به کلبه ی من یه سر بزنین...

بخند دیگه...یالا

شاد باشی و در پناه حق

سالی سه‌شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:57 ق.ظ http://www.bikhiall.blogfa.com

در پس هر شب تاریک روشنایی صبح خواهد امد و این حقیقتی است که از یاد رفته ست

[ بدون نام ] سه‌شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:00 ب.ظ

دستای معجزه بسته من دچار ِ نقطه چینم!
فرصتی بده که عشق تو نگاه تو ببینم!
واسه بی پرده سرودن، یه اشاره ی تو بسه!
تو که باشی این قلندر، از خدا هم نمی ترسه!
پتک واژه ها رُ بسپار، دست این صدای یاغی!
برق چشمات یه دلیله، واسه ختم بی چراغی!

موج سه‌شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:01 ب.ظ http://dolaat.blogsky.com

سلام
.
.
خوبم
.
.
تو خوبی؟؟
.
.
کم می خندی؟؟؟
.
.
وقت و دلیله خاصی برای شادی کردن وجود ندارد...پس بخند...از ته دل...باشه

خانومی منم تنهام...
.
.
تنهایی را دوست دارم زیرا بی وفا نیست ... تنهایی را دوست دارم زیرا عشق دروغی در آن نیست ... تنهایی را دوست دام زیرا تجربه کردم ... تنهایی را دوست دارم زیرا خداوند هم تنهاست .. . تنهایی را دوست دارم زیرا.... در کلبه تنهایی هایم در انتظار خواهم گریست و انتظار کشیدنم را پنهان خواهم کرد...
.
.
من و تو یه وجه مشترک داریم...تنهایی..خوشحال می شم با هم همراه شیم...
...منم لینکت می کنم(به اسم تنها)
.
.
جز شادی بر لبانت مباد.
.
در پناه حق

موج سه‌شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:05 ب.ظ http://dolaat.blogsky.com

سلام
.
.
خوبم
.
.
تو خوبی؟؟
.
.
کم می خندی؟؟؟
.
.
وقت و دلیله خاصی برای شادی کردن وجود ندارد...پس بخند...از ته دل...باشه

خانومی منم تنهام...
.
.
تنهایی را دوست دارم زیرا بی وفا نیست ... تنهایی را دوست دارم زیرا عشق دروغی در آن نیست ... تنهایی را دوست دام زیرا تجربه کردم ... تنهایی را دوست دارم زیرا خداوند هم تنهاست .. . تنهایی را دوست دارم زیرا.... در کلبه تنهایی هایم در انتظار خواهم گریست و انتظار کشیدنم را پنهان خواهم کرد...
.
.
من و تو یه وجه مشترک داریم...تنهایی..خوشحال می شم با هم همراه شیم...
...منم لینکت می کنم(به اسم تنها)
.
.
جز شادی بر لبانت مباد.
.
در پناه حق

مدیروبلاگ1300مقاله وتحقیق رایگان چهارشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 10:11 ب.ظ http://beheshtnet.blogfa.com

سلام
اگه وقت کردید به وب من هم یه سری بزنید
من بیش از1300مقاله وتحقیق رایگان راجمع آوری کردم
وبلاگ من الان پیج رنک2 داره
ومی خواهم باوبلاگ شماتبادل لینک کنم
لطفااگرتمایل داریدمن راباعنوان "1300مقاله وتحقیق رایگان"وبه آدرس:http://www.beheshtnet.blogfa.com
لینک کنیدوسپس ازطریق نظرات خبردهیدتامی خواهیدباچه نام وآدرسی لینک شوید
من درهمان روزلینکتون می کنم
من بعدازاینک شمارولینک کردم بهتون اطلاع می دم
ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد