تنهای تنها

تنها بودن یه کابوس شوم عزیزم...کار دل نباشی تموم عزیزم

تنهای تنها

تنها بودن یه کابوس شوم عزیزم...کار دل نباشی تموم عزیزم

تنهایی من

*تنهاییم را باتو قسمت می کنم

سهم کمی نیست.

گسترده تر از عالم تنهایی من عالمی نیست.

*تنها از ابتدا تا انتها را پیمودم

تنها از صخره های بزرگ زندگی عبور کردم و تنها مردم آیا کسی گفت : چگونه مرد؟؟؟؟

آیا کسی به خودش زحمت داد که بفهمد این آدم تنها مرد؟؟؟

هزار سالم بگذرد کسی نمی فهمد من تنها مردم...هیچ کس ...

هیچ کس حتی تو ای تک ستاره قلبم نفهمیدی تنها و در انتظار تو مردم

*من عاشق نیستم ولی دیوانه ی دیوانگی ام...گویند دیوانگی معنای دیگر واژه عشق است

love for me

نظرات 3 + ارسال نظر
شادی سه‌شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:57 ب.ظ http://parchine-raz.blogsky.com/

یک شبی مجنون نمازش را شکست بی وضو در کوچه ی لیلا نشست عشق آن شب مست مستش کرده بود فارغ از جام الستش کرده بود سجده ای زد بر لب درگاه او پر زلیلا شد دل پر آه او گفت یارب از چه خوارم کرده ای بر صلیب عشق دارم کرده ای جام لیلا را به دستم داده ای وندر این بازی شکستم داده ای نشتر عشقش به جانم می زنی دردم از لیلاست آنم می زنی خسته ام زین عشق، دل خونم مکن من که مجنونم تو مجنونم مکن مرد این بازیچه دیگر نیستم این تو و لیلای تو من نیستم گفت: ای دیوانه لیلایت منم در رگ پیدا و پنهانت منم سال ها با جور لیلا ساختی من کنارت بودم و نشناختی
♫♫♫♪♪♫♫♫♫♪♪♫♫♫♪♪♫♫♫♫♪♪♫♫♫♪♪♫♫♫♫♪♪♫♫♫♪♪♫♫♫♫♪♪
وبلاگ زیبایی دارید تبریک میگم
موافق تبادل لینک هستید؟

شادی چهارشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:59 ق.ظ http://parchine-raz.blogsky.com/

سلام عزیزم
خیلی ممنون که دعوتم را پذیرفتی
من لینکت کردم
سر بزن بهم حتما
در پناه حق

شادی چهارشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:46 ب.ظ http://parchine-raz.blogsky.com/

من گمان میکردم دوستی همچون سروی سبز چهار فصلش همه آراستگی ست من چه می‌دانستم هیبت باد زمستانی هست ! من چه می‌دانستم سبزه می پژمرد از بی آبی ! سبزه یخ میزند از سردی دی ! من چه میدانستم دل هر کس دل نیست
..............
اگه موافق باشی هر وقت آپ کردیم همدیگرو خبر کنیم؟
پیروز باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد