تنهای تنها

تنها بودن یه کابوس شوم عزیزم...کار دل نباشی تموم عزیزم

تنهای تنها

تنها بودن یه کابوس شوم عزیزم...کار دل نباشی تموم عزیزم

هیچکس

میخواهم برایت بنویسم، اما مانده ام که از چه چیز و چه کس بنویسم؟! از تو که

بی رحمانه مرا تنها گذاشتی یا از خودم که چون تک درختی در کویر

خشکم؟ از تو بنویسم که قلبت از سنگ بود یا از خودم که شیشه ای بی حفاظ بودم؟

امشب ازچه بنویسم؟از دستهایت که فقط سنگینی سیلیهایت را به یادم می آورد یا از

دستهایم که هر شب به سوی آسمان بلند میکردم و از خدا به دعا ترا

میخواستم و دیدگان بارانی ام را همسفر دعاهایم میکردم تا واسطه ی شفاعتم شوند؟

امشب از چه بنویسم؟از قلبی که مرا نخواست یا از قلبی که تو را خواست؟ شاید هم اگر

در دادگاه عشق محاکمه بشوم دادستان تو را مقصر نداند و بر زودباوری قلب من که تورا

بی ریا و مهربان انگاشت اتهام بزند...شاید از اینکه زود دلبسته شدم 


togheter

پرسید:

 به خاطر کی زنده هستی؟ با اینکه دلم می خواست با تمام وجودم داد بزنم

"بخاطر تو" بهش گفتم به خاطر هیچ کس. پرسید پس به خاطر چه زنده

 هستی؟ با اینکه دلم فریاد میزد "به خاطر تو" با یک بغض غمگین گفتم به

خاطر هیچ چیز. ازش پرسیدم تو به خاطر چی زنده هستی؟ در حالیکه اشک

 تو چشمانش جمع شده بود گفت به خاطر کسی که به خاطر هیچ زنده

 است

i dont have any feel

نظرات 5 + ارسال نظر
دختری که تموم شد پنج‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 09:35 ب.ظ http://parazit-0098.blogfa.com

سلام
بیا من اینجا هستم..
بیا من هستم..
دوست تو.... بازم بهم سر بزن....

دختری که تموم شد جمعه 11 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:33 ب.ظ http://parazit-0098.blogfa.com

آخ عزیزم ! ناراحت نباش...
دنیا همیشه با ساز تو نمیچرخه...
فراموش کن...
من هیچ دوستی نداشتم... ندارم....نیازی ندارم...
دوست من سکوته..غروره...تنهاییه...خیانته...نامردیه...دوسته من غمه...
عزیزم فراموش کن !
من عاسق نبودم..من دختری نیستم که عاشق بودم..نه..! مشکلات من به دور از اینهاست..
من مخالفه سخته عاشقی هستم....اعتقاد ندارم..
عزیزم من هستم..
میخوای شمارمو بدم !
اگه آره بهم بگو...
خوش باشی !

دختری که تموم شد جمعه 11 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:41 ب.ظ

نظر خصوصی بود مثلا ولی نشد ..!

دختری که تموم شد جمعه 11 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 09:34 ب.ظ

الو ! بنظرم تو اول بده !(شماره)

دختری که تموم شد جمعه 11 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 09:42 ب.ظ

برو تو اون یکی وب لاگت...
نظر خصوصی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد