تنهای تنها

تنها بودن یه کابوس شوم عزیزم...کار دل نباشی تموم عزیزم

تنهای تنها

تنها بودن یه کابوس شوم عزیزم...کار دل نباشی تموم عزیزم

عکس تنهایی من

alone

what can i do

برای تو

دیگه خسته شدم از بس که نشستم و زل زدم و ندیدمت دیگه نمی تونم دلمو خوش کنم به خاطرات گذشته  می دونی دلم داره می ترکه غم دلم فقط برای تو بود شادیم فقط با تو بود همیشه دلمو به آمدنت، از دور دیدنت خوش کرده بودم اما چرا اینقدر بی رحمی دارم می میرم می دونی واقعا" از نبودنت دارم .........

همیشه غروبم فقط  با صدای تو قشنگ بود اما حالا چی نیستی وقتی نباشی از غصه می میرم بغض گلوم را می گیره .حالا با کی حرف بزنم تا ..............

کاش می دونستی اشکهام بی مهابا سرازیر میشه نمی دونم چرا اما تو که می دونی من چقدر دوستت دارم پس چرا .................                    من هنوزم تو رو می خوام

lonly times

این عکس ها رو واسه تنهایی خودم گذاشتم.واسه این که کسی رو ندارم که درکم کنه.

کسی هست که منو درک کنه؟؟؟کسی هست که منو از تنهایی دربیاره؟؟

ستاره ی شبهای تنهایی من برگرد...برگرد تا بدانم عشق چیست

من نمی دانم عشق چیست ... به من بگو تا تنها نمانم ... بگو

تا آمدم بدانم عشق چیست تنهایم گذاشتی ... تنها شدم تنها می دانی یعنی چه؟؟

یعنی اینکه دیگر کسی را ندارم تا به من عشق بورزد...دیگر ستاره ای در این آسمان ندارم

دیگر شهابی ندارم.آیا شهابی هست؟؟؟!!!!!

محسن یگانه قشنگ میگه : چی بگم که خیلی تنهام؟؟؟می دونی یاری ندارم

...می دونی که غیر غصه دیگه دلداری ندارم؟؟

هر کی اومد دو سه روزی از دلم بازیچه ای ساخت دلمم مثل عروسک ساده بود دل به

دلش باخت...

***

عاشقا تنها می مونند تنهایی مرام عشقه

من تنهام تنها

تنها

تنها

آیا می دانی من تنهام ؟؟؟ آیا می دانی؟؟؟

نظرات 15 + ارسال نظر
مهدی مقدر دوشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 07:56 ق.ظ http://zimaazma.blogsky.com

سلام . شما چرا همیشه فقط خانمهای ناراحت رو توی وبلاگتون نشون میدید؟؟ این همه خانوم ( اکثرا ) خوشحال و همچنین ناشکر از وضعیتشون توی جامعه.... آخه هنوز آقا نبودند که ببینند جای خودشون بهتره یا جای مردهای بیچاره که دم هم نمیزنن.
ولی عکسهاتون بطور کل خیلی قشنگه ( از نظر عکاسی و سلیقه ای ..)

پسر تنها،‌بدبخت،‌بیچاره، بدشانس پنج‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 06:35 ب.ظ http://www.tanhatariinn.blogfa.com

***********************************
سلام دوست جون جونییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی.....
ممنون که سریدی....
یعنی سرت و پرتاب کردی طرف من.... اههه.. یعنی با سر اومدی طرفم... ای بابا.. یعنی با سر کوبوندی توی وبلاگ من...... [گل] [گل] [گل] [گل] [گل]
بازم از این کارا بکن... از اون کارا نهااااااا... از این کارا..... [گل] [گل] [گل]
منتظرتما... [گل] [گل] [گل] [گل] [گل]
دیر نکنیا... [گل] [گل] [گل] [گل]...
دیر کنی به مامانت میگم اون وقت میاد گوشت و میبره... ...هوم هوم هوم هوممممم....
چرا... ؟؟؟؟؟!!!!!
آخه به مامانت میگی میخوام برم وبلاگ پسر تنها اون وقت میری جای دیگه..... [گل] [گل] [گل]
زود باش بیا دیگههههههههههههههههههههههههه... [گل] [گل] [گل] [گل]
یا علی مدد[بوسه] [گل] [گل] [گل] [گل]
*************************************

امیرعلی شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 07:06 ب.ظ http://amiralivakhalejon.blogfa.com

سلام خیلی جالبه اگه وقت کردی به منو خالم هم یه سر بزن

شبگرد قصه عشق یکشنبه 6 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 05:40 ب.ظ http://bazicheye-ghamha.blogfa.com

سلام وب جالبی داری
به قول محسن یگانه که همیشه آهنگاش وصف حال من هم بوده اون که گذاشت و رفت یه روز سرش به سنگ می خوره برمیگرده......
شادمهرم میگه: هرکی زد و رفت و شکست یه روز یه جا کم میاره...
ولی کاش خیلی دیر نباشه که ما حسرت به دل دیدن خنده های اون بمونیم

خلاصه بگویم مهم اینه که عشق تو دل تو پیدا شد و رشد کرد
عاشقا تو بغل خدان این مارا بس

....؟ پنج‌شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 08:15 ب.ظ http://m-a-86.blogfa.com

سلام . یه عکس برداشتم ببخشید

بیا پیشم . تا بعد

نازی پنج‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 12:51 ق.ظ http://7saiesard

سلام چرا اینقدر غمگین تو به اندازه من تنهائی اگه خواستی به وب من سر بزن تا بیشتر آشنا بشیم مرسی

ایمان پنج‌شنبه 30 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 10:26 ق.ظ http://Www.im4n.blogfa.com

سلام .....خوبی

هر چقدر تنها باشی بازم خدا هست

سماء جمعه 23 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 12:30 ق.ظ

سلام ...
تو هر چقدر تنها باشی به تنهاییی من نمی رسه.
واسم دعا کن

تنها چهارشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 11:12 ق.ظ

همیشه فکر میکنم کسی به اندازه من عاشق نبود مگه میشه کسی رو ۸ سال دوست داشته باشی ولی حرف دلتو به زبو ن نیاری به کسی نگی که عاشقی نه سخته شاید عشق فقط یه هوسه عاشق اونه که به معشوقش نرسه هر وقت به عشقم فکر میکنم وقتی دستشو تو دست یکی دیگه می بینم وقتی به این فکر می کنم که اونی که باهشه با عشق من چه کارای کثیفی میکنه از همه چی متنفر میشم حتی عشق تو هم بس کن هیچ چیز ارزش دلت تنگی رو نداره من اینو فهمیدم تو هم بفهم

هما پنج‌شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 09:47 ب.ظ

سلام منم یه تنهام ولی من با بقیه فرق دارم چون بقیه تنها شدن.ولی من همیشه تنها بودم.حتی عشقم تجربه نکردم...

نسیم جمعه 7 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 05:19 ب.ظ

راست میگه ایمان من باهاش موافقم

پری سه‌شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:09 ب.ظ http://www.pari7573.blogfa.com

من خوب درکت میکنم ولی به قول ایمان خدا هست به وبلاگ منم سر بزن

donya شنبه 13 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 06:38 ب.ظ

salam golam khily zibast manam tanham gole

رها رحیمی سه‌شنبه 25 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 04:37 ب.ظ http://rahimiraha.blogfa.com

سلام

نمی دونم اسمت چیه
مونثی یا مذکر
فرقی برام نداره

به کوچه پس کوچه های تنهایی من هم سری بزن تا ببینی فقط تو نیستی که تنهایی

ساناز شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 01:46 ب.ظ http://www.sanaz2311.blogfa.com

عزیزم ناراحت نباش درست میشه چیز های که نوشتی اشکمو در اورد به من هم سربزن خوشهال میشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد