تنهای تنها

تنها بودن یه کابوس شوم عزیزم...کار دل نباشی تموم عزیزم

تنهای تنها

تنها بودن یه کابوس شوم عزیزم...کار دل نباشی تموم عزیزم

شهابی است؟؟

تا کی باید به آسمان خیره شوم تا شاید شهابی بگذرد؟ 

 تا شاید ستاره ای چشمک بزند ؟

 تا کی باید  به انتظار بنشینم؟ 

 آیا شهابی صدای آرزوهایم را می شنود؟؟        

   ای خدا سرنوشتم چیست؟؟؟

love love love ...

نظرات 3 + ارسال نظر
سحر شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:24 ق.ظ http://sayedost.blogfa.com

سلام.خوبی؟؟؟
آپت قشنگ بود خوشم اومد
ممنونم که زود خبرم کردی
من خیلی آپت رو دوست دارم...انتظار خیلی قشنگ
قربونت برم منم تنهام عین خودت
این منم :
بااااااااااااااااااااااااااااای

اشکان شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:35 ق.ظ http://www.a5hkan.blogsky.com

سلام
کنار سجاده ی من نیست فرشته ای...نیست علی...نیست آسمان...کسی از نگاه کودکانه ی من نمیخواند که من هنوز کودکم...هنوز لبخند میزنم به کودکانی که دست های کوچک و خشکیده دارند...هنوز به معجزه ایمان دارم...

و میدانم که فردا...به "من و تو" سلام میکند...


اولدوز پنج‌شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:12 ب.ظ

عاشقان را خوشدلی تقدیر نیست با جنین تقدیر بد تدبیرنیست گفت دیگه دوستت ندارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد